Silivri Facebook
banner88

VOLKAN YILMAZ;“SİZLERE SÖZÜM SÖZDÜR”

GÖNÜL SOFRASI KADIKÖY’DE KURULDU

Silivri Belediyesi, Ramazan Ayı’nın manevi coşkusunu ilçenin dört bir yanında kurduğu Gönül Sofraları ile yaşatmaya devam ediyor.

Silivri Belediye Başkanı Volkan Yılmaz’ın ev sahipliğinde kurulan Gönül Sofraları’ndan bir diğeri Kadıköy Mahallesi’nde gerçekleştirildi. Şehit Olcan Özcan İlk ve Orta Okulu bahçesinde kurulan iftar sofralarına Silivri Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, MHP İlçe Başkanı Zafer Yılmaz, Silivri Muhtarlar Derneği Başkanı Muharrem Eren, Kadıköy Mahallesi Muhtarı Mehmet Yeniçiftlik, Mahalle Muhtarları, Belediye Meclis Üyeleri ve mahalleliler katıldı. Ezanın okunmasının ardından Başkan Yılmaz ve beraberindeki protokol üyeleri mahalleliler ile birlikte oruçlarını açtı.

YILMAZ: “BİZ BU HAYIRLARA KÖPRÜ OLUYORUZ”

Silivri Belediye Başkanı Volkan Yılmaz, gerçekleştirdiği konuşmasında şu ifadelere yer verdi: “Ramazan’ın başından beri her gece başka bir mahallemizde gönül sofraları kurup sizlerle buluşuyoruz. Dün gece Silivri Sahili’nde merkez iftarımızı 15 bin kişinin katılımıyla yaptık. Gönül sofrası diyoruz, çünkü Ramazan ayı bizlere israf etmemeyi, aşı, ekmeği, suyu bölüşmeyi ama her şeyden önemlisi yardımlaşma, paylaşma, hayır hasenat işleme görevlerimizin de olduğunu hatırlatıyor. Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu da ebedi azaptan kurtuluş olan Ramazan ayınızı tebrik ediyorum.Bu yıl Ramazan’ın teması infak. İnfak; bireylerin kişisel kazançlarından ihtiyaç sahiplerine yardım etmesi demek. Biz Silivri Belediyesi olarak bu kurduğumuz gönül sofralarının hiç birini sizin ödediğiniz vergilerden, belediyemizin kasasından, hazinesinden yapmıyoruz. Gönül sofraları tamamen hayır işlemek isteyen hayırsever insanların kurdukları sofralar. Ben ve ekibim bunlara sadece vesile ve köprü oluyoruz. Hayır hasenat işleyen tüm hayırseverlere bugün sizlerin huzurunda teşekkür ediyorum. Allah kazançlarını daim etsin.”

“SİZLERE SÖZÜM SÖZDÜR”

Mahalle sorunlarını bildiğini özellikle ifade eden Başkan Yılmaz şöyle devam etti: “Biz Silivri’de sizlerden oy isterken şunu söyledik; Silivri’yi sahilden, çarşı meydanından ibaret gören anlayışla Silivri’yi yönetirsek Silivri’ye ihanet etmiş oluruz. Çünkü Silivri’de Kadıköy, Gazitepe, Sayalar, Danamandıra var. Silivri’yi bütüncül bir anlayışla idare etmeye talibiz dedik. Kadıköy’ün eksiklerini biliyoruz. Bugün bahçesinde bulunduğumuz okulumuzun da eksikleri var. Gençlerin spor sahaları yok, çocuklarımızın yaz aylarında yabancı dil, müzik, resim, kültür ve sanatla buluşamadığını biliyoruz. Gençlerin Kadıköy’de oturmak istemediğini, merkeze gitmek istediğinizi de biliyoruz. Biz ne dedik? Marka kent Silivri için geliyoruz dedik. Üreticinin tüketiciyle buluştuğu, tarımın ve hayvancılığın İstanbul’daki gıda üssü olan bir Silivri’yi sizlerle birlikte inşa edeceğiz. Sizleri unutmayacağız; yoğun dönemlerimiz olabilir, göz ardı ettiğimiz sanılmasın muhtarımız burada. Sizlere de söylüyorum, muhtarlarımız benim belediye başkan yardımcım gibi çalışacak, taleplerinizi onlara iletebileceksiniz. Belediyemizin kapıları açık buyurun oraya da iletin ama sizi ilk dinleyecek olan kişiler muhtarımız. Onlardan gelecek her türlü talep ve isteğin benim başımın üstünde yeri var. Silivri Belediye Başkanı olarak Kadıköy Mahallemizin emrinde ve yanında olacağım. Hanımefendiler sözüm söz başımızın tacısınız. Hanımlara dokunduğunuz an hayata dokunmuş, çocuğa, gence, evdeki engelliye, hastaya dokunmuş olursunuz. Her zaman başımın üzerinde yeriniz var. Hepinize sevgilerimi hürmetlerimi sunuyorum.”

KAHVEHANELERİ ZİYARET ETTİ

Başkan Yılmaz, Kadıköy Mahallesi’nde gerçekleşen iftar yemeğinin ardından köy kahvehanelerini ziyaret mahalleliler ile sohbet etti.

Mahalle ve köylerde kurulacak iftar sofralarının devam eden 10 günlük programı;

21 Mayıs Salı Mimarsinan Mahallesi / Cami Önü

22 Mayıs Çarşamba Büyük Sinekli- Küçük Sinekli Mahalleleri/ B.Sinekli Pazar yeri- K.Sinekli Kahve Önü

23 Mayıs Perşembe Yeni Mahalle Garden Arkası (Kapalı Spor Salonu)

24 Mayıs Cuma Kurfallı Mahallesi- Bekirli Mahallesi/ Kurfallı Meydanı- Bekirli Meydanı

25 Mayıs Cumartesi Seymen Mahallesi/ Eski Okul Bahçesi

26 Mayıs Pazar Cezaevi/ Lojmanlar

27 Mayıs Pazartesi Çeltik Mahallesi- Yolçatı Mahallesi/ Çeltik Okul Bahçesi-Yolçatı Meydan

28 Mayıs Salı Akören Mahallesi/ Pomak Mahallesi- Pazar Yeri / Gacal Mahallesi Okul Bahçesi

29 Mayıs Çarşamba Beyciler Mahallesi - Çayırdere Mahallesi / Beyciler Camii Önü- Çayırdere Okul Bahçesi

30 Mayıs Perşembe Fener Mahallesi/ Çarşı Cami Önü

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.