Silivri Facebook
banner88

AK Parti dudak uçuklattı!

Melis AVCI

AK Parti Silivri İlçe Teşkilatı geçtiğimiz Cuma akşamı Mega Saray’da düzenlediği teşkilat yemeğinde bir araya geldi. Yaklaşık iki bin kişinin katıldığı yemekli toplantıya AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Müezzinoğlu’nun yanı sıra AK Parti il ve ilçe teşkilat mensupları ile birçok partili katıldı. Yemekli toplantıda AK Parti Silivri İlçe Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı Rabia Karabulut, AK Parti Silivri İlçe Başkanı, Silivri Belediye Başkanı ve AK Parti Silivri Belediye Başkan Adayı Hüseyin Turan ve AK Parti İstanbul Milletvekili Mehmet Müezzinoğlu konuşma yaptı.
İlk konuşmayı yapan AK Parti Silivri İlçe Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı Rabia Karabulut şunları söyledi;

Karabulut: “Birkaç atın ısırması, kazanmaya azmetmiş olan bir atı asla durduramaz”

“Bu iktidarın, bu gücün bize vermiş olduğu şan ve şeref karşısında bile hiçbir zaman bozulmayan bir ekip olduğunuz için öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum. İlçemiz bugün küçük bir İstanbul olmuştur. Silivri İstanbul’un çok öneli bir kavşağı olmuştur ve ciddi anlamda gelecek vaad etmektedir. AK Partili belediyemizin 5 yıllık hizmet döneminde ilçemizin ihtiyaçlarını karşılama boyutunda çok ciddi adımlar atılmıştır. İnşallah bir 5 yıl daha bu adımları atmaya devam edeceğiz. Bu akşam bulunduğumuz yerin daha önce sazlık olduğunu anlatanları dinleyerek büyüdüğüm bir ailenin kızıyım. Bu yüzden burada farklı bir haz, farklı bir heyecan duyuyorum. Yine aynı yerde bugün çok ciddi bir kalabalığın Silivri’nin aydın geleceğini konuştuğunu görüyorum ve bununla gururu duyuyorum. Şu günlerde Silivri’nin yıllardır içine düşürüldüğü çözümsüzlükte açık açık payı bulunan insanların yapılanları görmezlikten geldiğinin farkındayız. Hepimiz bu hizmetleri ört bas etmeye çalışan insanların basına, medyaya neler yazdırdığını ne konularla gündeme geldiğini biliyoruz ve görüyoruz. Bu kişiler genel politikada savcıların ve hâkimlerin rolünü çalmaya çalışmaktadır. Fakat bizler hiçbir şeye kulak asmadan, her zaman doğru bildiğimiz yolda ilerlemeye devam edeceğiz. Çünkü birkaç atın ısırması, kazanmaya azmetmiş olan bir atı asla durduramaz. Herkese katılımından dolayı teşekkür ediyorum.”

Gezici: “Küflenmiş Silivri’ye destan yazdık”

Karabulut’un ardından AK Parti Silivri İlçe Başkanı Ender Gezici bir konuşma yaptı. Gezici: “8 Şubat tarihinde Genel Başkanımız ve Başbakanımız Recep Tayyib Erdoğan seçim startını vermiş bulunmaktadır. Bizler ve Adalet ve Kalkınma Partisi’ne gönül vermiş, halka hizmet vermeye talep olan kişiler olarak bu akşam burada toplanmış bulunuyoruz. 2004 yılına kadar küflenmiş hala getirilen Silivri’mize 2004 yerel seçimleriyle destan yazdık. Öyle bir destandı ki ilçemizin kaderi değişti. Belediyelerin, belediyelerde hak, hukuk gözetmeksizin, koltuklarda oturanların aslında ne iş yere yaradıklarını gözler önüne sermek için uğraştık. Görevi devralan başkanımız ve ekibi bu görevi layığının üzerinde yerine getirdi. Bu gece sesimizin bu denli yüksek çıkması ve konuşmamızın kuvvetini 5 yıldır hizmet görevinde umutlarımızı boşa çıkarmayan ve elimizi kuvvetlendiren Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve Silivri Belediye Başkanımıza borçluyuz. Ben bu teşkilatın bu 5 altın hizmet yılını Silivri’ye yaşatan başkanlarımıza ve kadrolarına teşekkürü bir borç biliyoruz. Teşekkürler başkanım, teşekkürler AK Kadroların değerli insanları. İlçemizde yıllar yılı hanedanlığa dönüşmüş bir yapı sefa sürüyorken, halka hizmetin ne demek olduğundan bir haber olan yöneticilere mahkûm olan hemşerilerimizin dertlerine derman olmaya talip olduk. Çok şükür ki, bugün bize bu görevi yükleyen inanlarımızın karşısında alnımızın akıyla çıkıyoruz. Bizler geleceğimizi emanet edeceğimiz yavrularımıza yaşanabilecek mekânlar oluşturduk. Asla bölücülük ve bölgecilik destekçisi olmadık. Herkesi kucaklamak için gece gündüz çalıştık. Tüm kadrolarımızla bıkmadan usanmadan halkın hizmetkârı olduk. Bugün yine Silivri’mizi yönetecek olan kadrolara tüm enerjimizi vererek, destek olacağımızın sözünü veriyoruz. Zerre kadar şüphemiz yok ki, Silivri’miz ve fedakâr teşkilatımız 29 Mart gecesi partimizin zaferi ile duyulan huzurla uykuya dalacaktır. Her birimiz omuzlarımıza aldığımız ağır yükü gerektiği gibi taşıyıp teslim etmenin onuruyla dolaşacağız Silivri sokaklarında. Ben şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum. Bu zor süreçte her türlü çirkinliğe kulak tıkayarak, kenetlenmiş olmanın gururuyla huzurunuzdan ayrılıyorum. Durmak yok yola devam. Çünkü bizim işimiz hizmet” şeklinde konuştu.

TURAN GÖZYAŞLARINI TUTAMADI

Silivri Belediye Başkanı ve AK Parti Silivri Belediye Başkan Adayı Hüseyin Turan konuşmasını yapmadan önce, salonda bulunanlara tepegöz sistemiyle bir video izletildi. Hüseyin Turan’ın çocukluğundan bugüne kadar olan hayatından kesitlerin yer aldığı video, salonda birçok kişiyi olduğu gibi Hüseyin Turan’ı da gözyaşlarına boğdu. Videoyu izleyen Başkan Turan, yaşadığı duygu dolu anların ardından mikrofona geçerek konuşma yaptı.

Turan: “En büyük Silivrili, Silivri’ye hizmet edendir”

Silivri Belediye Başkanı ve AK Parti Silivri Belediye Başkan Adayı Hüseyin Turan, yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: “2004 yılını hatırlayın. Silivri’mize neler vaad etmiştik. Onları hatırlatmak istiyorum kısaca. Biz Silivri’ye Doğalgaz’ı getireceğiz dediğimizde bize kimse inanmamıştı. Mevcut CHP’liler, Belediye meclisinde Silivri’ye İGDAŞ tarafından doğalgazın getirilmesine red oyu vermişlerdi. Ama biz Silivri’ye Doğalgazı getirdik. Silivri geçmişte su sorunu yaşıyordu. Su sorununu çözdük. Silivri susuzluktan dolayı geçmiş yıllarda problemler yaşıyordu. Devlet hastanesi yaptırdık. Çocuklarımızın ayaklarına poşet bağlayarak okula gittikleri günleri hatırlayın. Artık çocuklarımız ayaklarında poşetlerle okullara gitmiyorlar. Tarihi kale park’ı yaptık. Zabıta binasını yaptık. Yoğurt Festivalini yaptık. Sözde Silivrili olmak yetmez, özde Silivrili olmak gerekiyor. En büyük Silivrili, Silivri’ye hizmet edendir. Biz Silivri’ye büyük hizmetler yaptık. Altyapıda devrimler yaptık. Altyapısı yitik bir Silivri’ye modern bir Silivri yaptık. Silivri’nin girişini düzenledik. Eskiden karanlık olan her yeri aydınlattık. Artık Silivri, Ak Parti gibi aydınlık bir ilçe oldu. Silivri stadımızı yaptık. İlk defa Ak Partili Büyükşehir Belediyesinde köylerimiz sıcak asfalt ile tanıştılar. Adalet Sarayı yapıldı. Eski Adliye binasını hepiniz biliyorsunuz. KİPTAŞ evleri yapıldı. Yıllardır CHP’li Belediyenin döktüğü çöpü, Ak Partili Belediye kaldırdı. Tarihi köprümüzü kurtardık. Semizkum’lara muhtarlık binası yaptık. Tarihi evlerimizin onarım sürecini başlattık. Plajı düzenledik ve denizi temizledik. İnternet evleri açtık.”

“CHP adayının gittiği yerde ot bitmiyor”

CHP’ye yönelik eleştirilerde bulunan Turan: “Allah CHP’den razı olsun. Deniz Baykal’ın sayesinde partimiz tek başına iktidar oldu ve olmaya devam edecektir. CHP geçmişte Türkiye’yi kuruttu. Bakın CHP’nin adayının gittiği yerde ot bitmiyor arkadaşlar. Çorlu’ya Belediye Başkan Yardımcısı gitti, Çorlu Belediye Başkanı hapiste. Edirne’ye gitti, Edirne Belediye Başkanı tutuklandı. Şimdi Silivri’yi kurutmaya çalışıyorlar. Biz hizmet ettik, hizmetlerimizi anlatıyoruz. Onlar gibi boş gündemlerle memlekete vakit kaybettirmek istemiyoruz.

“Her şeye bir kulp buluyorlar”

Başkan Turan şu şekilde devam etti: “Sizlere bir fıkra anlatmak istiyorum. CHP’li Turan Güneş Anadolu gezisinde bir kahvededir. Kahve ister. Gelen kahvenin fincanının kulbunun kırık olduğunu görür. Kahveciye, “Al bu fincanı Ankara’ya bizim partinin genel merkezine götür” Kahveci anlamaz ve “Beyim bu fincanı neden Ankara’ya götüreceğim” Turan Güneş cevap verir: “Hiç endişen olmasın, bizimkiler buna takacak bir kulp mutlaka bulurlar” İşte mantık bu. Her şeye bir kulp takma mantığı ile bu ülkeye ve Silivri’ye hiçbir şekilde hizmet etmediler.”

“İsmezük’ü oynuyorlar”

CHP’nin her şeye muhalefet olduğunu belirten Turan “Köylerimizin planlarına CHP Büyükşehir’de red oyu verdi. Silivri’ye havalimanı ile ilgili çevre düzeni planına CHP ret oyu verdi. Silivri’mizle ilgili Liman projesine ret oyu verdiler. Hiçbir şey istemiyorlar. Her şeye karşılar. İstemezük’ü oynuyorlar” dedi.

Müezzinoğlu: “Silivri’yi İstanbul’da daha güçlü bir ilçe yapmaya var mısınız?”

En son konuşmayı yapan İstanbul Milletvekili Mehmet Müezzinoğlu, 2009 yerel seçimlerinde AK Parti’nin Silivri’de % 50 oy oranıyla seçimi kazanacağına inandığını dile getirerek yaptığı konuşmasında şu ifadelere yer verdi; “Silivri’mizin güzel insanları ülkemiz ve milletimiz adına çıktığımız bu ak yolculuğun ak yolcuları hepinizi en kalbi duygularla selamlıyorum. Başta Recep Tayyib Erdoğan Başbakanımızın öncülüğünde bu milletin medeniyet yolculuğunda yeni bir dönüm noktasındayız. 29 mart evet ülkemizin geleceği için milletimizin yarınları için önemli bir yolculuğun başlangıcındayız. Sizler bu yolculuğun bu yolculuk birilerini belediye başkanı yapma yolculuğu değildir. Bu yolculuk birilerini milletvekili yapma yolculuğu değildir. Bu yolculuk birilerini belediye başkanı birilerini belediye meclis üyesi birilerini il genel meclis üyesi yapma yolculuğu değildir. Bu yolculuk hizmet yolculuğudur. Bu yolculuk bu milleti dünya milletleri arasında hak ettiği saygın yere taşıma yolculuğudur. Bu yolculuk Türkiye Cumhuriyeti Devletini dünya devletleri arasında hak ettiği güçlü yere taşıma yolculuğudur. Onun için bu yolculuğu biz partili arkadaşlarımızla yapmıyoruz. Bu yolculuğu biz 70 milyon milletimizin tamıyla yapma gayretini taşıyan 70 milyon milletin tamamını kucaklayan ve onun hayallerini kendi hayallerimiz onun hedeflerini kendi hedeflerimiz bilerek o yönde gece gündüz demeden başta başbakanımız Recep Tayyib Erdoğan’ın öncülüğünde bu yolculuğu hep birlikte yapıyoruz. Bizim işimiz hizmet gücümüz millettir. Şimdi artık önümüzdeki 5 yılı planlıyoruz. Önümüzdeki 5 yıl Silivri’ye daha güzel hizmetler, Silivri’nin gençlerine kadınlarına daha güzel hizmetler, daha gelişmiş bir Silivri’nin planlamasını hazırlıyoruz. Sizlerle birlikte o yolculuğu buradan başlatalım. Önümüzde 40 45 gün var. Sizlerle birlikte gece gündüz çalışarak Hüseyin başkanımızı yüzde 50’nin üzerinde oy alarak yeniden belediye başkanı yapmaya var mıyız? Silivri’yi İstanbul’da daha güçlü bir ilçe yapmaya var mıyız? Ben Silivri’de yüzde 50 oy oranıyla yeniden kazanacağımıza inanıyorum. Ben 6 yıldır sizlerle birlikte hayal edilebilecek başarıların hepsine birlikte imza attık. Oylar ne kadar güçlü olursa Hüseyin başkan o kadar dik duracak. Silivri’den Büyükşehir’ ne kadar çok oy giderse Kadir Başkandan istekleriniz o kadar güçlü olacak. Ama tüm bunlarında ötesinde yüzde 50’nin üzerinde bir oy oranı Recep Tayyib Erdoğan içinde önemli olacaktır. Bu ülkede demokrasinin daha güçlü yerleşmesi adına bu ülkede demokrasinin ve hukuk devletinin daha yerleşmiş ve kökleşmiş olması adına Recep Tayyib Erdoğan’a verilecek her oyun çok büyük anlamı ve şerefi vardır.”

PLAKET VE ROZET TÖRENİ

Yapılan konuşmaların ardından AK Parti’de emeği geçmiş ilçe belediye meclis üyelerine, il genel meclis üyelerine ve teşkilat mensuplarına plaket verildi. Daha sonra partiye yeni katılımlar için rozet töreni yapıldı. Törende en şaşırtıcı isim, Selami Değimenci’ye yakınlığı ile bilinen Mahmut Yıldırım oldu. Yıldırım’ın rozetini İstanbul Milletvekili Mehmet Müezzinoğlu taktı. Tüm yeni katılanların rozetlerinin takılmasının ardından Silivri Belediye Başkanı ve AK Parti Silivri Belediye Başkan Adayı Hüseyin Turan, Mahmut Yıldırım’ın elini kaldırarak basın mensuplarına poz verdi.

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.